Servis a reklamace

Jako dovozce zajišťujeme kompletní servisní služby pro záruční i pozáruční opravy. Pokud máte jakýkoliv problém s některým z našich přístrojů značky Airbi, kontaktujte prosím před odesláním přístroje do servisu naši infolinku 544 214 627. V některých případech lze problém vyřešit i na dálku.

Reklamační a záruční podmínky

  • Níže uvedené záruční podmínky jsou platné pouze pro produkty značky Airbi zakoupené kupujícím - spotřebitelem od prodávajícího - podnikatele a to pro vlastní potřebu spotřebitele, nikoliv pro jeho podníkání.
  • Na zakoupené zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) ode dne uvedeném na daňovém dokladu.
  • Záruka se vztahuje na vady výrobků bránící jeho řádnému užívání vzniklé chybným zpracováním nebo materiálem.
  • Produkty značky Airbi jsou určeny pouze pro domácí použití, není-li v jejich návodu k použití uvedeno něco jiného.
  • Zařízení musí být vždy užíváno v souladu s podmínkami uvedenými v návodu k obsluze a v souladu s technickými a bezpečnostními podmínkami.
  • Reklamace může být uplatněna u prodávajícího, u kterého byl výrobek zakoupen nebo u autorizovaného servisu značky Airbi, pokud zákazník doloží originál či kopii dokladu o zakoupení produktu. V případě poškozeného, nečitelného či pozměněného dokladu, kupující ztrácí právo k reklamaci.
  • Prodávající či autorizovaný servis, u něhož je reklamace uplatněna, není povinen přijmout do reklamačního řízení nekompletní výrobek, tj. výrobek bez všech součástí a příslušenství a z hygienických důvodů ani výrobek znečištěný.
  • Kupující nemá nárok na vrácení částí výrobku, které byly v rámci reklamace vyměněny.
  • Bude-li kupující reklamovaný výrobek k reklamaci či na opravu zasílat, doporučujeme zboží zaslat výhradně v kompletním originálním balení a nejlépe v pevné kartonové krabici, tak aby se předešlo poškození během přepravy.
  • U oprávněných reklamací uplatněných v záruční době se zavazujeme bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno opravou, výměnou či výměnou vadného dílu.
  • K reklamaci je nutné vždy doložit daňový doklad (nebo jeho kopii) a přesný popis závady reklamovaného zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  • Škodu způsobenou ohněm, nehodou, odcizením, zničením, opotřebením, zanedbáním péče, nesprávným užitím, úpravou nebo změnou technických parametrů, demontáží či opravou námi nepověřenou osobou.
  • Baterie, obal, nebo jiné části opotřebené běžným užíváním.

V následujících případech si vyhrazujeme právo reklamaci zamítnout: 

  • Výrobek je k reklamaci zaslán nekompletní nebo bez popisu závady.
  • Při testování se neprojevila uvedená závada a výrobek je shledán v dané věci funkčním.
  • Uplynula již záruka na zboží.
  • Závada byla způsobena zničením, opotřebením, zanedbáním péče, nesprávným užitím, úpravou nebo změnou technických parametrů, demontáží či opravou námi nepověřenou osobou.

Autorizovaný servis:

  • Bibetus s.r.o. - Loosova 262/1, Brno 638 00
  • Email: servis@bibetus.cz
  • Tel.: 544 214 627

Při reklamaci je postup následující:

  • Vyplňte a vytiskněte reklamační formulář (soubor je ve formátu PDF, k jeho prohlídnutí a vyplnění je třeba mít nainstalovaný Adobe Reader), který spolu s reklamovaným produktem zašlete či osobně doručte na naši adresu. Nemáte-li možnost tisku reklamačního formuláře či máte jiné technické problémy, pak k produktu přiložte průvodní dopis, kde uvedete co reklamujete, kontaktní adresu, telefonní kontakt a kopii dokladu o koupi.
  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.

Způsob doručení reklamace k nám

  • Zboží zasílejte doporučeně (NE na dobírku) a pojištěné na naši adresu, jelikož neručíme za případnou ztrátu či poškození na cestě k nám.
  • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
  • Zboží není možné zaslat nazpátek přes různá výdejní místa (např. Úloženka, Zásilkovna atd.)
  • Náklady na zaslání reklamovaného výrobku je možné uplatnit pouze u prodejce, kde byl výrobek zakoupen.

Vyhledejte nejbližšího prodejce

Prodejci a e-shopy